Monday 18 June 2012

Dejavu di Kinabalu

New drama at TV3, ade Tiz Zakiyah, Aqasha n bla bla bla... rasa exited nak follow drama nih, cbb the title of course! Dejavu d Kinabalu!!!!!! why? cause diorang ade scene shoot at the peak of mount kinabalu, huhuhu,,,membuatkan aku nak repeat lagi hiking mount kinabalu! if people ask me what are the most unbelievable things yg aku dah wat, of course la Hiking mount kinabalu masuk lam list. and till now, its on top of my list! mmg best dpt naik sana, yg lagi best bila kita rasa kita x mampu at the beginning. ingt senang ke nak naik sana??? hahaha, kalo korang jenis yg fit macam atlet harimau malaya tuh, xyah cakap la kan. tp kalo jenis aku nih, jarang jarang bersenam adn bersukan,, mmg ler sesak nak naik. tp alhamdulillah, masa aku naik kinabalu rituh, semua ok. tapi rasa sesak napas x cukup tuh ade la gak,, hehehehe,,, thats is normal kot kalo naik puncak almost 4000 m tinggi tuh. tapi konklusinyer, MEMANG AKU NAK REPEAT LAGIH PANJAT GUNUNG KINABALU!!!!! the view? superb! view gunung kinabalu leh kalahkan view bukit yang pernah aku panjat masa kat Dublin, Ireland dulu. :)

No comments:

Post a Comment